zondag 13 juli 2014

Dit najaar starten diverse commissies. Denk en doe mee!

Het afdelingsbestuur van D66Haarlem e.o. heeft ten doel gesteld om te werken aan een duurzame aanwezigheid van D66 in de stad. Onderdeel daarvan zijn permanente commissies die de fractie en bestuur ondersteunen bij de zichtbaarheid van D66 in Haarlem en Haarlemmerliede en de ontwikkeling van de inhoudelijke visie voor de lange termijn.

Onderstaand vindt u de verschillende commissies waarvoor D66leden zich kunt aanmelden. De namen van de bestuursleden die met de start van deze commissies staan erachter. U kunt met hen direct via e-mail contact opnemen of op vrijdagavond 29 augustus langskomen op de interesseavond!

Permanente campagnecommissie – Kim Retra  (kim.retra@d66haarlem.nl)

De permanente campagnecommissie houdt zich bezig met de continue zichtbaarheid van D66 en onze standpunten in de stad. De commissie organiseert activiteiten waar Haarlemmers kennis kunnen maken met D66-gedachtegoed en denkt mee over de strategische inzet van campagnemiddelen. De commissie is online en in de stad betrokken bij het uitdragen van de D66-visie in de stad.

Permanente programmacommissie – Clemens Berendsen & Ernst Millaard (clemens.berendsen@d66haarlem.nl / ernst.millaard@d66haarlem.nl)
Programmacommissie houdt zich bezig met de ontwikkeling van de visie van D66 op de stad. De commissie kijkt naar beleidsonderwerpen met een blik op de lange termijn. De commissie heeft tot doel een herkenbare D66-visie voor Haarlem neer te zetten en kan op verzoek input leveren aan de fractie. Er zullen verschillende thematische subcommissies onder gaan vallen die zich met kernonderwerpen zullen bezighouden (denk aan financiën, bereikbaarheid, zorg, en participatie zullen bezighouden).

Stadsonderzoek – Monica Kievid (monica.kievid@d66haarlem.nl)
De commissie Stadsonderzoek houdt de vinger aan de pols bij de verschillende belangenorganisaties in de stad. Wat speelt er in de verschillende wijken, onder ondernemers, ouders, ouderen. Deze commissie fungeert als voelsprieten van D66 in de stad.

Daarnaast zullen op de AAV op 30 september ook de leden van de financiële commissie worden verkozen. Wilt u zich hiervoor kandidaat stellen, dan kunt u voor meer informatie terecht bij Kim Retra (kim.retra@d66haarlem.nl).

Interesse? Meld u direct aan of kom langs op 29 augustus!