donderdag 6 februari 2020

Praat mee over onderwijs met Paul van Meenen

Tweede Kamerlid Paul van Meenen (D66) komt 24 februari naar Haarlem om met de stad te praten over onderwijs. Vanaf 19.00 uur opent de aula van het Stedelijk Gymnasium haar deuren. Iedereen is welkom om van gedachte te wisselen; leerkrachten, ouders en leerlingen.

Paul Van Meenen reist door het land om te praten over de toenemende problematiek binnen ons onderwijssysteem. Hoewel de afgelopen jaren er veel geld extra naar onderwijs is gegaan, blijven de tekorten en de werkdruk binnen het onderwijs hoog. Daarnaast zorgen weeffouten in ons systeem voor onnodige complexiteit en groeiende ongelijkheid binnen het onderwijs.

Vanaf 19.00 is iedereen welkom bij het Stedelijk Gymnasium op het Prinsenhof in Haarlem. Om 19.30 zal het inhoudelijke programma starten. De toegang is uiteraard gratis, aanmeldingen zijn welkom op; https://d66.nl/agenda/scholenreis-in-haarlem

Onderwijs

D66 kiest voor gelijke kansen. Waarbij we zorgen dat alle kinderen goed beginnen aan hun schoolcarrière. Waar tieners naar een middelbare school van hun keuze kunnen. Waar Haarlem een breed aanbod van hoger onderwijs houdt.