zondag 11 april 2021

Thema-avond ‘Een veilige en leefbare buurt’ vervalt door extra commissievergadering

Onze gemeenteraad heeft een overvolle agenda. In combinatie met het digitaal vergaderen betekent dat dat er veel extra vergaderavonden nodig zijn. Zo ook komende week. Daardoor kan onze thema-avond over een veilige en leefbare buurt op 14 april helaas niet doorgaan. Ons raadslid Meryem zou ons alles vertellen over de Haarlemse context op dit thema, maar zij zal die avond in de commissie samenleving het woord voeren.

We balen er ontzettend van dat deze thema-avond niet door kan gaan. Want natuurlijk willen we al jullie ideeën verzamelen voor het verkiezingsprogramma voor de GR2022.

Dus: heb jij ideeën over hoe we jouw buurt veiliger en leefbaarder kunnen maken komende jaren? En wil je dat die ideeën een plek krijgen in ons verkiezingsprogramma? Neem dan contact op met Jeroen Heijdra-Speelman (thematrekker van dit thema in de Verkiezingsprogrammacommissie) of An-Jes Oudshoorn (procescoördinator Verkiezingsprogrammacommissie).