vrijdag 12 november 2021

Onze kandidaten en kom ze zien op 17 november!

Op 17 november a.s. (20:15-22:30 uur) hebben wij onze Algemene Afdelingsvergadering. Het belooft een mooie AAV te worden, want maar liefst 16 kandidaten zullen zich presenteren  voor de lijst van de komende gemeenteraadsverkiezingen.

Onze lijsttrekker Meryem: “Ik denk dat we als afdeling enorm boffen met zoveel talent en enthousiasme in huis. We hebben een prachtige advieslijst met bewezen toppers en fris, aanstormend talent. Nu is het aan de leden om de definitieve kandidatenlijst vast te stellen. Kom op 17 november vooral luisteren, vragen stellen en aanmoedigen als de kandidaten zich gaan presenteren. Ik kijk er in ieder geval enorm naar uit om met team D66 Haarlem aan de slag te gaan!”

De verkiesbare kandidaten zijn:

2. Misja de Groot
3. An-Jes Oudshoorn
4. Thessa van der Windt
5. Joris Krouwels
6. Bas van Leeuwen
7. Ivo Leijten
8. Joy de Valk
9. Dimitry van den Berg
10. Robin Zwemmer
11. Maarten Koets
12. Roel Kersbergen
13. Duvan Couvée
14. Steven Jonker
15. Geertje Hollenberg
16. Tom Daamen
17. Zeki Köycü

2000: Inloop

2015: Opening en agenda

2020: Korte pitches (max 5 min per kandidaat)

2145: Vragen uit de zaal

2215: Verdere proces (opening en sluiting e-vote, verkiesbare plaatsen en lijstduwers en bekendmaking lijst)

2230: Sluiting

Op deze link vind je het “smoelenboek” met informatie over alle kandidaten zodat jullie je al wat meer in de kandidaten kunnen verdiepen en aardige vragen kunnen voorbereiden

Lokatie

Het voor ons vertrouwde ML- zaal Drukkerij, Klokhuisplein 8 Haarlem. Graag rekening houden met het beschikbaar hebben van je QR-code. Mocht het door de aangekondigde corona-maatregelen niet mogelijk zijn om fysiek bij elkaar te komen dan zal er een online alternatief georganiseerd worden.